Gryning

Så här på första blogginlägget kanske det är dags att utannonsera att jag troligtvis har bestämt mig för vilket band som är min absoluta favorit. Efter nästan 23 års levnadstid känner jag att jag lyssnat - kanske inte mest, men mest intensivt på Barenaked Ladies och att det är ett av de band jag alltid återkommer till. The Cure får väl sägas vara ett sådant band också, men BNL är bra mycket roligare!

När jag tänker efter lite äger jag inte ett enda album med BNL, så nu återstår ju bara frågan: Vad är jag för ett jävla fan egentligen?

Barenaked Ladies - Some Fantastic

Kommentarer
Postat av: Annika

ja du nu var du igång.. hitta dig allt din filur! =)

2008-10-23 @ 12:54:00
URL: http://annikaul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0