Namn

Den dag man har fjölat av sig och sitter där med 7-12 ungar vid middagsbordet är det kanske bra att ha ett tilltalsnamn på varje litet glädjeknippe. Jag har diskuterat alla tänkbara alternativ med flertalet personer - inte minst mig själv - och det finns några namnförslag jag fattat extra mycket tycke för:

Dogge, efter en av vår tids största artister
Fantomen, ett namn som inte behöver någon närmare presentation
Guran, ifall Fantomen får en bror
Adolf
, namnet som av någon outgrundlig anledning inte är så värst populärt. Garanterar originalitet samt många föräldrasamtal.

En man med pondus
En man med pondus

Tjejnamn har jag inga förslag på, men jag har ändå bara planerat att få söner.

Kommentarer
Postat av: Annika

Du är knäpp i huvve! Å du säger att jag är konstig...

2008-10-23 @ 19:37:51
URL: http://annikaul.blogg.se/
Postat av: Yurimaru

Molly, var väl flicknamnet du nämnde för mig? Såvida du inte tänkt döpa en kille till det bara för att...

2008-10-24 @ 23:54:42
Postat av: Milla

Sjukt skön du verkar, iaf när du skriver =P

2008-10-27 @ 15:34:39
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0