Var sak har sin status

Gott som stryk.
En gammal bild på en pytteliten bit av en banoffe pie

Tentastatus - Klart och betalt
Skrev tenta i anatomi och fysiologi idag. Gick rätt så bra. Punkt.

Högskoleprovstatus - Det sägs att det är något slags prov
Jag anmälde mig till högskoleprovet innan jag tog mig in på utbildningen här på LTU. Provet var i lördags och jag vägde skrivandet av ett stycke högskoleprov mot ett stycke stanna hemma och plugga till anatomi/fysiologi-tentan. Vad jag kom fram till var vad man skulle kunna kalla för den enda logiska lösningen - en orgie... I studier. Någon klassisk orgie fanns ej att tillgå.

Pajstatus - Tillfredställande mängd banoffee pie tillverkad
Bakade banoffee pie igår, ser nu fram emot en veckas magont.

Ordstatus
Överdriven användning av ordet status kan rapporteras.

Kommentarer
Postat av: Annika

Helt sjukt gott ser det ut.. Själv får jag nöja mig med "vår" gammaldagsvaniljglass å frysta jordgubbar från euroshopper... Måste verkligen hälsa på pappa å få mig nå riktiga bär snart. PUSS

2008-10-28 @ 20:09:23
URL: http://annikaul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0